De vliegreis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kamiel en Coco - WaarBenJij.nu De vliegreis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kamiel en Coco - WaarBenJij.nu

De vliegreis

Door: kamiel en coco

Blijf op de hoogte en volg Kamiel en Coco

19 Maart 2011 | Thailand, Bangkok

Wat een reis, wat een reis. Heel vroeg opgestaan in het huis van Janine, een vriendin van Louis. De autorit liep gesmeerd richting het vliegveld. Daar ontbeten en moeiteloos ingechecked. Lekker veel films gekeken in het vliegtuig. Mumbai was heel erg vervelend. De douane pakte van alles af, waaronder een GESEALDE fles drank. We snapten er niks van, niks werd uitgelegd en ze spraken geen Engels. Maargoed. Kamiel wilde perse even roken. Duurste sigaret ooit... Vier euro voor een cola moeten betalen om een illigale rokersruimte in te komen. Erg onprettig allemaal. Vlak voor vertrek konden we pas inchecken, wat ook zenuwbrekend was. Maar eenmaal in het vliegtuig waren we blij en ging het goed. Op het vliegveld was Coco helemaal niet lekker. Het vliegtuig eten eiste zijn tol :P Rustig op zoek gegaan naar een Hotel en taxi. Dat is allemaal goed gelukt en we zitten nu in een hotel buiten het centrum. Buiten de opsteigende vliegtuigen en de vervuilde lucht erg prettig om even bij te komen. Ook hier kunnen we geen foto's uploaden :S maar goed, we blijven proberen! We laten binnekort weer wat weten! Groetjes, Coco en Kamiel

• 19 Maart 2011 - 14:19

Luud:

Waar zijn jullie verhalen van Zuid Afrika?

• 19 Maart 2011 - 16:03

Wilke:

Hey allebei!
    Raar idee dat jullie zo ver weg zijn terwijl we jullie toch via deze verhalen kunnen volgen. Leuk!
    Geniet in Thailand, ook als het even tegenzit;). Liefs, De Pluympjes

• 21 Maart 2011 - 12:24

Collega's!!:

Hallo Coco en Kamiel

De eerste foto's zijn super ( vooral de massage van het nijlpaardJE ;0)
    Spinnen hoeven niet meer voor Cindy. De panoramafoto's zijn echt geweldig! Wat maken jullie allemaal mee zeg!
    We blijven jullie volgen! Geniet ervan en voorzichtig he!!!
    Groetjes van ons