Slecht weer! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kamiel en Coco - WaarBenJij.nu Slecht weer! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kamiel en Coco - WaarBenJij.nu

Slecht weer!

Door: kamiel en coco

Blijf op de hoogte en volg Kamiel en Coco

23 Maart 2011 | Thailand, Bangkok

Hey mensen,
Ik zit nu maar weer eens achter de computer vanwege een niet-zo-leuk berichtje van Luud (vader Coco). Hij verwees ons naar nu.nl om even te kijken m.b.t. slecht weer in het zuiden. Morgen willen we vertrekken naar Phuket, maar wordt door buitenlandse zaken afgeraden i.v.m. overstromingen en zware regenval. Het blijkt dat er in de afgelopen 6 dagen al 13 doden zijn gevallen in het zuiden. Ook zijn er golven bij phuket van gemiddeld 2m. hoog. Ik ga vanmiddag proberen de bustickets te retourneren. Hopelijk krijgen we ons geld terug (25 euro:S). Straks ga ik met Coco kijken wat we gaan doen. Het lijkt mij het beste om terug te gaan naar Bangkok en van daaruit naar het Noorden te trekken richting Chiang Mai, via allerlei andere plekjes natuurlijk. Erg vervelend, vooral omdat het normaal kurkdroog is in het zuiden in deze tijd van het jaar... Ik krijg geen goed beeld van de weersverwachtingen hier in het zuiden. De Thaise mensen (hier althans) zijn niet zo bezig met het weer en internet helpt hier ook niet echt mee. Jammer, maar het is maar goed dat we het nu weten voor het dadelijk te laat is. (totaal 2500 touristen gestrand in het zuiden op verschillende eilanden) Ook gaan er geen boten meer richting de eilanden waar we naar toe zouden willen gaan, dus wat hebben we er dan nog te zoeken. Ik laat nog wel weer wat weten, waarschijnlijk vanuit Bangkok. Nog wat leuk nieuws: Het is me hier gelukt om foto's te plaatsen (ook nog van Zuid Afrika!)
Groeten Kamiel en Coco!